Kompletní pneuservisní služby
Na nejmodernějším vybavení provádíme kompletní pneuservisní služby včetně uskladnění a mytí kol.
Povinnost mít systém kontroly tlaku v pneumatikách platí v EU již od 1. listopadu 2012. Všechny vyrobené vozy určené pro trhy v Evropské unii musí být od roku 2014 vybaveny systémem měření tlaku v pneumatikách (TPMS). Vyplývá to z norem ES 661/2009 a ECE-R 64.
Aktuálně jsou používány dva druhy monitorování tlaku v pneumatikách.
První řešení je takzvaná nepřímá kontrola, kdy je tlak v pneumatikách měřen pomocí elektronických asistentů jako ESP a ABS. Systém pracuje na základě toho, že správně nafouknutá pneumatika má větší obvod než ta podhuštěná. Tento druh TPMS používají například vozy koncernu Volkswagen Group, Mercedes-Benzu nebo BMW. Jeho výhodou je nízká cena, nevýhodou méně přesné měření a nutnost kalibrace systému po dofouknutí kola nebo výměně pneumatik.
Druhou možností je přímá kontrola tlaku pomocí senzoru ve ventilku pneumatiky. V jednotlivých pneumatikách jsou instalovány snímače, které bezdrátově vysílají údaje do řídicí jednotky auta. Senzory můžou být univerzální nebo originální (dodává konkrétní automobilka). Jejich obvyklá životnost je přibližně 5 let. Řidič se o špatném tlaku dozví okamžitě, a to i před zahájením jízdy. Tento systém najdeme v modelech koncernu Audi, PSA, Fordech nebo Renaultech. Výhodou tohoto řešení je okamžité informování o nízkém tlaku, nevýhodou vysoká cena speciálních ventilků a nutnost použití speciálního servisního vybavení pro jejich nastavení a spárování s vozidlem.